Menurut beberapa sumber, Sultan Ibrahim ibni Almarhum Sultan Iskandar amat teruja untuk melakukan penerbangan pertama pesawat tersebut ke Tanah Suci Mekah. Baiklah, disebalik pesawat emas tu, mesti korang nak tahu bagaimana bahagian dalam macam mana kan? Ini beberapa foto yang dapat kami kongsi.

Emas & Eksklusif!
Ternyata sekali citarasa Sultan Johor sangat classy dan eksklusif. Pemilihan pesawat berwarna emas sangat sesuai. Untung la siapa yang dapat bergambar, masuk dan rasakan sendiri pengalaman berada dalam pesawat ni.. Macam yang kat atas tu.. Hehe
Interior bahagian dalam yang mewah
Facebook Comments