Pernah tak korang kena prank dengan insan tersayang guna ais krim? Ish kalau kami nak sangat kalau ada orang bagi ais krim yang best-best musim panas ni. Tapi lagi best kalau ada benda yang berharga dalam ais krim tu macam akak kita yang sorang ni. Untung sangat dia sebab…
“HAHAHA .. tak tau nak cakap apa .. sebab kami baru kawen , faham keadaan ekonomi keluarga . lagi2 nak tunggu ameer junior kluar nxt month !

banyak kali mamat ni cakap nak bagi hadiah eskrem jee ..
eskem magnum la . nestle la ..
sekali betol dapat hadiah eskem weyy !!
nak cedok makan sambil nangis dah tadi . tapi sudu bengkok !! hahah biyadap !
dear lovely husband … terima kasih beribu kasih ..
yunk tak mintak pun ganjaran macam ni . sebab kita baru nak bertatih2 lagi kan dalam umah tangga . tapi .. alhamdulilah .. rezeki lepas kawin . kita berdua sndri dpt rasa ..
janji allah itu pasti .. ” kahwin la kamu kalau nak kaya ”
asal kan .. kita sentiasa bersujud dan syukur segala nikmat di beri ..
terima kasih .. terima kasihhh … balik keje nak durian musang king seketol !”

Comments

comments