Dulu kan. Abg mati2 ingt ni liyanajasmay . Bertahun abg minum air ni. Dan bertahun abg puji liyanajasmay.
Puji sebab senang bancuh, puji sebab sedap . Puji sebab kecik2 dah jd model. Abg dah tumbuh bulu baru nk jd model. Tu pun suam2 kuku je. Cilakak.. Dah masuk belasan tahun abg minum air F&N ni. Dan hari ni abg baru taw . Yg gmbr ni budak tecik ni bukan milik liyanajasmay walaupun gigi dan gusi dia jelas kelihatan seperti liyanajasmay.

For those yg x taw ni gmbr sape.
Ni ha org nye @dihahmrfds dah besar pjg dah budak nye.
Padia? Cmna abg taw. Hello, korang igt korang je pndai stalk. Abg lgi la dik oiiiiiiii
Yg bagus nye budak watlekwatpis je org tu ckp liyanajasmay kat comment ig dia. Dia siap ya kan aje. Bagus. Down to the earth.
Keep it up dik.

Maaf la dik @dihahmrfds @dihahmrfds abg ingt tu liyanajasmay. Btw sedap air tu , Hahahahahahhahahahahahaha.

Korang tengok sendiri gambar sekarang 

Facebook Comments