Menurut kapsyen di video terbabit, lelaki yang juga suami kepada pemandu kereta berkenaan dikatakan merayu untuk diterima semula. Tapi betul ke suami?

(function(d, s, id) {  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];  if (d.getElementById(id)) return;  js = d.createElement(s); js.id = id;  js.src = “//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3”;  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Katanya ni kes Gila Talak.. Sanggup dia panjat kereta bekas isteri untuk merayu kemaafan.. Kesian jugak Abang John tengok.. Tapi nak buat macam mana kann…, dah terlajak cakap memang merana laa.. Sebab tu la benda halal yg paling tak disukai Allah SWT adalah ‘talak’.. Haihhhh
Posted by John Nenen on Saturday, April 9, 2016

Katanya ni kes Gila Talak.. Sanggup dia panjat kereta bekas isteri untuk merayu kemaafan.. Kesian jugak Abang John tengok.. Tapi nak buat macam mana kann…, dah terlajak cakap memang merana laa.. Sebab tu la benda halal yg paling tak disukai Allah SWT adalah ‘talak’.. Haihhhh

Comments

comments