Penulis asal Cik Da

FUMAKILLA VAPE (One Push V).

Cikda rasa, elok korang beli benda ni. Nak tau sebab apa? Ok, ceritanya gini.. baca ya.

Ada 1 malam ni, suami masuk toilet. Masa dia keluar, dia cakap “ada lipan dlm toilet.” Cikda tanya, “besar ke kecik lipannya?” Dia kata, “kecik. ”

Tapi bukanlah kecik sgt.

Lepas tu, dia ambik fumakilla vape ni, dia spray 1 semburan je kt bilik air lepas tu dia tutup pintu toilet tu. (Bukan spray kt lipan sebab lipan dah lari)

Esok pagi nya, cikda tengok lipan tu mati.Bukan lipan je mati, cicak yg ada dalam bilik air tu pun mati. Terkojut den.

Kalau ada lipas yg menyorok pun, lipas tu mati. Fuhhhh !
Power jugak fumakilla vape ni. Ingat iklan tu tipu. Rupanya betul. 1x spray ja boleh mati lipas, cicak, semut,nyamuk.

Botol kecik ja. Tapi tahan lama.

Cara guna:

Dapur (spray sekali je). Semut xde utk tempoh 1-2mggu.
Bilik (1x spray). Utk halau nyamuk.
Bilik air (1x spray). Kalau ada lipas cicak atau apa serangga yg menyorok n kita tak nampak, akan mati juga.
Bukan spray tiap hari tau. Spray je 3hari sekali atau 1 mggu sekali atau bila perlu.

So, korang pergi beli ya. Utk korang jugak.

Kat mana nak beli?

Boleh pergi ke TESCO, AEON, SPEEDMART 99, 7E, GIANT, NSK, kedai Pak Abu setaman dgn awk serta mana² kedai runcit berhampiran.

Comments

comments