in ,

CuteCute WTFWTF

“Terima Kasih Pencinta Kucing Tak Henti Berdoa..”- Pekan Dijumpai, Rita Gembira Tapi Keadaan..

RITA

Sedia maklum, Rita Rudaini telah berkongsi berita sedih kepada peminatnya apabila kucingnya diberi nama Pekan telah hilang beberapa hari lalu. Namun, kerana rasa curiga membuatkan dirinya telah membuat laporan polis.

BACA: “Tak Mau Delete Takpa Dak..”- Kecoh Muat Naik Foto Buruk, Ini Dikatakan Wawa Zainal Buat Aeril…

Tidak disangkakan, akhirnya kucing Rita telah berjaya dijumpai namun dalam keadaan yang letih dan murung malah badan Pekan juga kurus.

View this post on Instagram

ALLAHUAKBAR…ALHAMDULILLAH..2.50pagi..sy baru pulang dr balai polis semenyih..tkasih yg xterhingga pd Sarjan Rahmat dan smua polis di balai polis semenyih krn menyelamatkan PEKAN….sy rasa sgt hepi bila di hubungi dan di beritahu berita gembira ni….Pekan dlm keadaan yg letih dan murung dan kurus…sy jugak nak ucapkan byk2 tkasih pd seorg hamba ALLAH ni….ALLAH telah hantar kn dia pd saat sy bersedih n memerlukan pertolongan…byk info mengenai PEKAN yg dia bongkarkan…mulia sgguh hati dia…sejuk perut ibu dia dpt anak berhati mulia….setiap mlm sy menunggu info dr dia dgn sabar..tkasih 😭 moga ALLAH sj yg membalas jasa adik n family…mulai mlm ni,sy telah menganggap dia spt family sy sendiri..ada hikmah bila sy post di IG smlm utk viral kan pula gambar peminjam…tiba2 PEKAN muncul….misteri..suratan atau kebetulan….kes ini akan sy bwk ke peringkat seterusnya….walaupon tlah djumpai,tp byk keraguan yg sy masih blum puas hati kerana cara Pekan hilang dan cara di jumpai semula sgt meragukan…sy mahu pihak polis teruskan menyiasat kes tersebut dan ambik tindakan sewajarnya…siasat sampai ke lubang cacing…sampai terungkai segala kebenaran…..krn byk info 'benar sebenarnya' yg sy dah pegang dr hamba ALLAH yg berhati mulia ini… Tkasih pencinta kucing yg xhenti2 berdoa utk PEKAN dan xhenti DM sy..tkasih kwn2 rapat yg bersama2 dgn sy dlm misi Pekan … Dan tkasih pd media yg menyiarkan kisah Pekan ..😌 ALHAMDULILLAH #justiceforPEKAN #justiceforcats #pencintakucing

A post shared by Rita Rudaini (@ritrud727) on

Bagaimanapun, Rita mengucapkan terima kasih buat yang terlibat menyelamatkan kucing miliknya namun Rita akan tetap membawa kes tersebut ke peringkat seterusnya kerana timbul  banyak keraguan.

Sumber: Rita Rudaini

What do you think?

-1 points
Upvote Downvote
anzalna

[VIDEO] Satu Keluarga Teruja! Saat Ditunggu Anzalna Nasir, Kini Sah Hamil Anak Pertama

alasan tak pegi sekolah main

[Video] “Cikgu Tu Gemuk Sangat” – Rakaman Perbualan Adik Ini Memang Kelakar!