in ,

AngryAngry CryCry CuteCute LOLLOL LoveLove OMGOMG WTFWTF

[VIDEO] “Manusia Buat Hal, Cicak Yang Masuk Berita?” – Rakaman Montaj Berita Dijadikan Troll. Kelakar Habis!

main vcicak 3

Zaman dihujung jari sekarang ini, sebaran berita lebih cepat melalui media sosial. Namun kadang-kadang itu ada yang tidak bertanggungjawab dengan menyebarkan berita palsu dan ramai pula yang percaya.

Tapi kali ini yang menjadi viral adalah sebuah rakaman sedutan dari salah satu slot berita di sebuah stesyen TV. Menerusi perkongsian HadiHasmadi di Twitter, tajuk berita itu adalah ‘Tindakan Berbogel Tular Di Media Sosial’.

Perkongsiannya itu mendapat perkongsian hampir 5,000 retweets sejak mula dikongsikan semalam. Apa yang netizen tertarik sangat dengan rakaman video berdurasi 1 minit 8 saat ini?

Pembaca berita menceritakan tentang gambar dua orang yang menimbulkan kemarahan netizen yang tidak senonoh di kawasan kedai yang ditutup. Kemudian rakaman montaj dimulakan dengan sambungan berita sebentar tadi. Namun selepas 30 saat pertama hanya video…

Korang tengoklah sendiri.

Memang kelakar! Tunggu juga mungkin awal montaj je kot penampakkan dua ekor cicak itu. Tapi masalahnya sampai habis berita mengenai perkara itu hanya dua ekor cicak.

Nampaknya buka saya seorang sahaja yang terkena. Ramai juga yang tekun mendengar berita ini tapi akhirnya….huhuhuuhu..lah kita beramai-ramai ya.

vcicak 3

Dah kenapa cicak pula yang kena?

vcicak 2

Menerusi komen-komen yang ditinggalkan netizen juga ada yang kata rakaman ini sudah diedit dan bertujuan untuk troll sahaja.

Apa-apa pun memang terhibur! Ke korang rasa tak kelakar? Ke saya je yang #mudahterhibur . Tapi memang terbaik editing orang yang buat troll ini. Nampak macam betul.

Sumber: HadiHasmadi

Pakai Huawei P30 Atau P30 Pro Pun Gambar Boleh Cun Sampai Macam Itu Sekali? Ini Buktinya...

Kebiasaannya korang kalau nak beli handphone baru, pastinya ada ciri-ciri tertentu yang membuatkan ia dipilih bukan? Antara ciri-ciri hebat seperti fizikalnya yang moden dan terkini, jangka hayat bateri yang lama atau pengecasan pantas atau kamera yang menghasilkan foto gempak. Kalau korang mencari handphone yang memiliki semua itu, tidak perlu risau kerana Huawei P30 dan P30 Pro ada semuanya!

What do you think?

-31 points
Upvote Downvote
ismail

Ismail Izzani Muat Naik Foto Bergambar Bersama Motor Jadi Perhatian Peminat Bila..

meletop

Menangis Di MeleTOP! Haneesya Hanee Beri Ucapan Untuk Ibu & Jelas Padam Memori Dewi Remaja..