in

AngryAngry CryCry CuteCute LOLLOL LoveLove OMGOMG WTFWTF

“Boleh Operate Tapi Tak Nak Ubat Bius” – Kisah Pasangan Tolak Ubat Bius Ini Buat Ramai Yang Speechless!

main tolak bius

Kadang-kadang tidak faham dengan segelintir individu yang cuba memandai lebih daripada yang pakar. Kalau mengenai kenderaan rosak, tidak mahu ikut nasihat yang pakar tidak apalah. Ini tubuh manusia tau!

BACA: [VIDEO] Tular Rakaman CCTV Hampir Dirompak Geng Penyamun Bersenjatakan Parang!

Semalam tular di laman sosial dengan satu kisah pasangan yang menolak untuk dibius. Si isteri dihantar ke dewan bersalin untuk bersalin tapi tidak mahu ubat tahan sakit. Menerusi perkongsian oleh pemilik akaun Abdul Jabbar Ismail, yang juga seorang pakar bius, dia hilang kata-kata apabila mendengarkan kisah sebegini.

Dia ingat bersalin tu macam buat magik ke?
Gambar sekadar hiasan.

This is definitely new. Ingatkan anti vaksin, bersalin dengan Doula, bumi leper sudah buat kita facepalm, tapi sekarang tidak mahu ubat tahan sakit pula? Ada pula yang mahu mulakan operation tapi tidak mahu ubat bius. Tidak mengapalah kurang sikit beban kerja saya kalau awak mahu buat pembedahan tanpa bius ya. Belajar dan kerja macam nak gila jadi pakar bius, sedap-sedap saja suami dia kata tidak mahu ubat bius bila nak buat pembedahan. Suruh sunat pun suami dia pasti minta bius kulit. Speechless! dan rasa lawak pun ada.”

Dia ingat bersalin tu macam buat magik ke?
Dia ingat bersalin tu macam buat magik ke?

Perkongsian lelaki ini disertakan bersama screenshot kisah individu yang menolak ubat bius terbabit.

52501616_10157166237869430_4266836278118449152_n

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa pelik dengan permintaan lelaki terbabit.

“Ada juga yang macam ini. Nak gelak ke nak kesian ni?”

tolak bius 1

“Amboi, toreh sikit pun dah menggelupur”

tolak bius 2

“Cuba korek sikit perut suami tu tengok sakit ke tak.”

tolak bius 3

Siap ada yang pesan pilih bakal suami nanti hati-hati.

tolak bius 4

Sumber: Abdul Jabbar Ismail

What do you think?

-24 points
Upvote Downvote
main suap anak makan angkara game

[VIDEO] Angkara Permainan Dalam Talian, Ibu Ini Terpaksa Menyuapkan Anaknya Makan. Sampai Macam Itu Sekali?

main tasik shah alam buaya

Gempar! Anak Buaya Tembaga Ditemui Di Tasik Shah Alam