in

AngryAngry CryCry CuteCute LOLLOL LoveLove OMGOMG WTFWTF

“Sekali Somi Panggil Kita..”- Ozlynn Masak Punyalah Sedap Tapi Johan Lihat ‘Nasi’ Jadi Lain, Cuit Hati Netizen!

Johan

Jika mengikuti perkembangan pasangan, Johan dan Olzynn di laman Instagram pasti ada sahaja gelagat yang mencuri perhatian ramai.

BACA: [VIDEO] “Suara Masih Cenggitu..”- Dah Besar! Wajah ‘Cantik’ Pemilik Suara Upin Ipin Jadi Tumpuan Ramai

Baru-baru ini, Ozlynn menulis kapsyen panjang dan memuat naik beberapa keping lauk masakannya yang membuatkan netizen turut terliur meskipun masakan tersebut kebiasaan yang pernah dilihat.

Sekali somi panggil kita..

Ozlynn yang pandai masak turut membuatkan ramai terhibur apabila meluahkan bahagian ‘nasi’ yang tidak seperti yang disangka.

View this post on Instagram

Arini geram sb asik makan lauk kat set jek.. sdgkan kt umah masak tp x dpt merasa mkn kat umah.. so arini ikut tekak kita teringin nak makan sayur campor buh udang dgn telur puyuh.. rebung masak lemak ayam, dgn ayam kicap halia utk anak2.. dgn bangganya kita persembahkan pd somi.. smbl jemput makan ala2 siap ko mlm nnt aku makan ko balik🤣… skali somi panggil kita.. dlm hati.. haishhh makan pon nak ngadap muka jugak.. Dgn bangga trus masok dapor.. muka laki dh mcm ayam berak kapor smbl tunjuk nasi lam periok.. 🤣🤣🤣 tahniah mama.. mama telah berjaya prank papa..🙈.. aduhaiiii paham korg pon penah alami n tau frust dia mcm mane kan.. xpe aku blanja korg utk gmbr yg terakhir.. pasti yg nih korg tertunggu.. sb papa pon x jadik majuk lepas tgk gmbr yg last🤭🤪 p/s: rindu @thejozheartsg @thejozheart

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

“Sekali somi panggil kita dalam hati, haishh makan pun nak ngadap muka jugak.. dengan bangga terus masuk dapur. Muka laki dah macam ayam berak kapur sambil tunjuk nasi dalam periuk..

“Tahniah mama, mama telah berjaya prank papa.. aduhai paham korang pernah alami dan tau frust dia macam mana kan..” antara kapsyen yang ditulis Ozlynn.

Muka laki dah macam ayam berak kapor sambil tunjuk nasi dalam periuk..

53361305_369542426974427_8785176136430214457_n

Penan kena..

Pengalaman lucu ini sebenarnya sudah kebiasaanya berlaku, tambah pula sering berlaku pada bulan puasa yang mana telah dikongsi oleh netizen di ruangan komen.

Screenshot_232 Screenshot_233 Screenshot_234

Haha nasi tu la benda first..

Screenshot_235 Screenshot_236

Sumber: Jozlynnhanania

Telefon Pintar Harga Bajet! Wajib Jadi Milik Anda Tapi Apa Yang 'Best' Pasal HONOR 10 LITE?

Jika anda tercari-cari telefon, pastinya yang sangat diinginkan anda dalam satu telefon pintar yang mana dalamnya memiliki kecanggihan yang luar biasa bukan? Yang difikirkan, harga ribuan ringgit saja dapat penuhi keinginan anda namun anda salah kerana dengan hanya telefon pintar HONOR 10 LITE, anda akan rasai satu kecanggihan yang luar biasa dengan harga yang sangat murah!

What do you think?

-1 points
Upvote Downvote
PUBG Haram main

[VIDEO] Jawapan Syed Saddiq Mengenai Dakwaan PUBG Sebabkan Keganasan Ketika Di Parlimen Memang ‘Win’!

gajah kunyit main

Gajah ‘Mandi’ Serbuk Kunyit Tular Di Media Sosial, Tapi Reaksi Netizen Pula Memang Lawak!