in

“Hahaha Petang Semalam Mungkin Dah Dengar Kita Dah Menang…”- Aishah

62609989_1064850587045875_5766146707427454711_n-tile

Berikutan isu hadiah kemenangan membabitkan penyanyi Aishah dan usahawan terkenal iaitu Datuk Seri Vida akhirnya telah selesai.

BACA: Syatilla Melvin Tiba2 Dikecam, Peminat Bidas Semula!

Bagaimanapun, tular pula isu baru apabila satu status dimuat naik oleh penyanyi itu yang turut ‘tag’ nama akaun Instagram Jihan Muse menarik perhatian ramai.

View this post on Instagram

Hidup sebagai anak seni satu kehidupan yg sepi sebenarnya,kerana masing2 survive sendiri.Tak ramai kawan ingin membantu apabila kita menunggak arus melawan ketidak adilan,yelah jaga periuk nasi lah katakan.Padahal,yg dipanggil pun mengikut cara undang2 yg sebenar,tak boleh tidak kalau dah di subpoena.Tapi ada yg maki hamun ada yg lari2 hilangkan diri dari di 'serve' dgn subpoena.Siap komen kat IG,kesian rasa tersepit 'antara gajah' katanya hahahaha.Ini undang2lah,utk melindungi kita semua.Subpoena tak bererti terpalit,ianya satu cara undang2 utk memanggil saksi utk.mendapatkan keterangan dlm proses perbicaraan sesuatu kes. Perjuangan dibuat utk anak2 seni juga tapi adakalanya seperti dipandang sinis. Hahaha petang semalam mungkin dah dengar kita dah menang baru call nak bertanya, konon nak beri kerjasama??Hidup penuh lakonan.Pengalaman mengajar kita,siapa kawan siapa…… @jihanmuse

A post shared by Wan Aishah Wan Ariffin (@aishahjmm) on

Pengalaman mengajar kita…

Aishah menerusi Instagram miliknya, menulis kapsyen panjang mengenai perjuangannya semasa melawan kes terbabit dan turut memberi komen mengenai rasa tersepit ‘antara gajah’.

Gara-gara status tersebut ramai meninggalkan pelbagai komen malah status Jihan yang meluahkan isi hati juga dikaitkan oleh netizen.

Screenshot_231 Screenshot_232

Kebanyakkan orang suka berpura-pura…

Screenshot_233 Screenshot_234 Screenshot_235

Memang macam tu…

Screenshot_236Screenshot_237

Bagaimanapun, rata-ratanya memuji tindakan Aishah dan keberaniannya namun dalam pada itu ada yang turut terkejut dengan isu tersebut.

Sumber: Jihan Muse, AishahOhbulan

WhatsApp Image 2019-07-04 at 13.48-tile

Fasha Sandha Luah Geram Terhadap ‘Janji Melayu’ Pihak Produksi

WhatsApp Image 2019-07-04 at 15.23-tile

Dulu Ney Ney Dikutuk Tidak Comel, Kini Anak Nora Danish Semakin Ramai Peminat