in

Instafamous Kongsi Pendapatan Cecah RM10K Ketika Usianya Baru 12 Tahun!

instafamous 12 tahun main

Zaman teknologi kini pelbagai manfaat yang boleh diperolehi penggunanya. Bergantung kepada kebijaksanaan pengguna yang menggunakan kemudahan teknologi yang ada dengan sebaiknya.

BACA: Sofian, Instafamous Dari Kelantan ‘Terkedu’ Bertemu Will Smith!

Jika bijak bolehlah perolehi pendapatan sampingan yang lumayan. Sama seperti gadis yang bernama Aliya Maisarah Ismail, 15 tahun. Menurutnya ketika usia 12 tahun dia sudah mendapat pendapatan RM10,000.

instafamous 12 tahun 3

Apa yang dilakukan remaja ini adalah dengan melakukan ulasan berbayar (paid review) menggunakan laman Instagram miliknya sendiri.

Wow, lumayan juga pendapatan remaja ini biarpun ketika itu usianya baru 12 tahun sahaja!

instafamous 12 tahun 1-tile

Tambahnya lagi pada waktu itu dia mengenakan ulasan berbayar dengan bayaran RM30 untuk setiap ulasan dan RM40 untuk video.

Pada ketika itu, pemilik akaun Instagram @liyamaisarah_ ini menyedari pengikutnya di laman sosial itu bertambah saban hari kerana dia gemar berkongsikan foto wajahnya yang bersolek sendiri.

instafamous 12 tahun 2

Cukup berbakat menyolek wajah sendiri di usia masih ‘separuh jagung’, keunikan Aliya ini menjadi tarikan ramai untuk mengikutinya di Instagram.

Selain itu dia juga aktif bermain aplikasi Musical.ly membuatkan secara tidak langsung pengikut di situ turut mengikutinya di Instagram dan sehingga kini dia memiliki 1.2 juta pengikut.

Sumber: Harian Metro / liyamaisarah_

video parents at convo main

Rakaman Wajah Ibu Bapa Dalam Dewan Konvokesyen Cari Anak Masuk Dewan Bikin Sebak!

kak girl

Kak Girl sah bercerai, tak ada lagi gelagat lucu bersama dalam kereta