in ,

AngryAngry CryCry CuteCute LOLLOL LoveLove OMGOMG WTFWTF

Fizz Fairuz belanja video lagu Kampung People, netizen tertanya idea…

79723972_159578262016048_2389699598152830250_n-tile

Ramai pelakon akui terkejut dengan sambutan Kampung People yang boleh dikatakan sangat luar biasa apabila setiap episod ada sahaja maklum balas positif penonton.

BACA: “Bagi saya tak salah kalau nak kahwin awal, itu pun sunnah…”- Hun Haqeem

Meskipun sudah melabuhkan tirai semalam, netizen menginginkan pengarah drama Kampung People untuk melakukan sambungan semula. Malah meminta untuk siri kedua serta mahukan Kampung People versi Raya dan bulan Ramadhan.

lagu Kampung People dari pelakon

Tidak hanya itu, menerusi laman Instagram Datuk Fizz Fairuz yang juga merupakan salah seorang pelakon drama ini mendedahkan ramai tanya dimana mahu dapatkan lagu drama Kampung People.

Lalu, Datuk Fizz Fairuz belanja lagu berkenaan dengan memuat naik rakaman video lagu drama tersebut yang dilihat dinyanyikan oleh pelakon-pelakon Kampung People.

“Kenangan sampai bila2, habis semua tanya mana nak dapat lagu ni… nahh saya belanja hahaha… kang kang ku kakang… hahahaha….” tulisnya dilaman Instagram.

Tidak hanya itu, sememangnya netizen akui kisah berkenaan sangat lucu malah lagu dikongsikan Datuk Fizz Fairuz ini netizen mengatakan sudah terngiang-ngiang di kepala mereka.

Bagaimanapun, netizen juga meluahkan rasa sedih kerana drama Kampung People ini sudah tamat semalam.

“Hahaha mcm mana lah boleh ade idea nak buat lagu ni…”

lagu Kampung People dari pelakon

lagu Kampung People dari pelakon   Screenshot_472 Screenshot_473

“Lagu nie xboleh blah… tp syiokk”

Screenshot_470

Screenshot_475

Screenshot_469

“Ala… dah rindu Kampung People”

Screenshot_467

Screenshot_474

Sumber: Fizz Fairuz

Written by Siti Zulk

It's me, stay focused

One Comment

Leave a Reply
  1. mula2 tengok tu, allah cite apa ni.. sekali terjebak aku sampai abis episod, lain dr yg lain…
    lima ha ha ha ha ha 😂😂😂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

lagu kampung people tular main

Video Lagu ‘Lawan Tetap Lawan’ Dari Kampung People Tular

rashidi

“Pak Abu dengar..”- Kampung People musim kedua? Ini dedah Rashidi Ishak