4 Jenis Hantu Paling Menyeramkan Di Malaysia

The Hantus. Dunia kanak-kanak korang memang tak sah kan kalau tak ditakutkan dengan cerita-cerita hantu. Kalau boleh, tak nak balik kampung sebab terbayang cerita hantu dan selagi boleh tahan membuang hajat hingga esok pagi, kami tahankan saja. Al-maklumlah, tandas kan kat luar rumah. Eh, ada lagi ke tandas dekat luar rumah sekarang? Jadi kali ini, jom kita imbas kembali hantu-hantu …

Sebab Kenapa Lelaki Lebih Suka Janda Daripada Anak Dara

Apa sebab kenapa lelaki lebih suka janda daripada anak dara? Anda mesti tahu ada banyak persoalan yang muncul mengenai status janda. Janda adalah gelaran bagi seorang wanita yang pernah berkahwin. Janda juga boleh dibahagikan kepada dua iaitu wanita itu menjadi janda diatas sebab suaminya sudah meninggal dunia dan satu lagi, wanita itu menjadi janda kerana telah berpisah atau bercerai dengan …

15 Buah Kapal Persiaran Yang Termahal Di Duni

Senarai 15 Buah Kapal Persiaran Yang Termahal Di Dunia, yang mana ianya boleh dinaiki oleh sesiapa sahaja yang berkemampuan. Jom tengok Costa Diadema (620 Juta USD) Sumber: Roman Hofer – flickr.com Kapal yang bernama Costa Diadema ini merupakan salah satu kapal yang terbesar milik syarikat kapal dari Itali, iaitu Costa Crociere. Fincantieri, iaitu syarikat pembuat kapal dari Itali, mengambil masa …

10 Buah Bandar Di Dunia Dengan Nilai Hartanah Yang Sangat Mahal

Hartanah merupakan salah satu aset penting yang sangat bernilai bagi setiap individu. Memang beruntung bagi sesiapa yang sudah memiliki rumah ataupun tanah sendiri. Ini kerana nilai hartanah makin meningkat saban tahun dan makin menyukarkan kebanyakan individu berpendapatan rendah untuk memilikinya. Harga rumah mampu milik sekarang pun dah jadi mampu tengok jer kami kongsikan kepada anda Senarai 10 Buah Bandar Di …

Kumpul Duit Hantaran Kahwin Bukan Tanggungjawab Lelaki Sahaja

Terima kasih IIUM kerana sudi menyiarkan dan terima kasih para pembaca. Confession ini adalah untuk berkongsi pendapat aku melihat jejaka-jejaka yang berusaha menghalalkan hubungan. Sebelum meneruskan, aku bagi pengenalan dulu. Aku bekerja dengan sebuah syarikat di mana rata-rata kakitangannya adalah lelaki. Aku masih ingat lagi di hari pertama aku masuk kerja, aku pernah bermonolog sendiri. “Takkan aku seorang saja perempuan …